55 things you didn’t know about Denis

RO

Nu știu câți dintre voi știu, dar sunt în zodia pești, ceea ce mă face să fiu cam 🤔… Bipolară? Nu neapărat că-s bipolară, însă îmi este foarte greu să mă descriu, deoarece pe cât de sensibilă sunt în anumite situații, pe atât de indiferentă și rece pot fi în altele. Pe cât sunt de spontană și zăpăcită uneori, pe atât de retrasă sunt alteori. Am mai zis și repet: am 2 pești complet diferiți care se bat cap în cap zilnic. Nu se înțeleg deloc între ei și nici nu seamănă unul cu celălalt. Iar asta îmi dă mie bătăi de cap! În același timp pot să simt că vreau o ciocolată maaaare și să nu vreau deloc, sau că vreau să ies în oraș și să nu vreau deloc să ies din casă. Sper până pe la 80 de ani să reușesc să-i fac pe cei 2 peștișori să se ințeleagă.

PicsArt_07-30-06.26.52

Și cum nu știu cum să mă descriu, m-am gândit să scriu 55 lucruri despre mine, așa, la întâmplare și să te las pe tine să mă descoperi.

PicsArt_07-30-06.19.08.jpg

Hai să vedem ce nu știai despre mine:

  1. Am fost blonduță până la vârsta de 6 ani.
  2. Beau cafeaua fără lapte și fără zahăr.
  3. Nu am o culoare preferată.
  4. M-am născut în Israel și am trăit acolo până la vârsta de 6 ani.
  5. Am 3 tatuaje.
  6. Nu suport frigul.
  7. Am 1.60 m înălțime ( de fapt nu cred că o pot numi înălțime 😅).
  8. Am un tic să mă joc cu părul.
  9. Stau foarte prost cu orientarea în spațiu (m-am pierdut pe străduțele de lângă casa mea).
  10. Port ochelari de vedere 🤓(mai mult prin casă).
  11. Culoarea naturală a părului meu e șaten.
  12. Sunt singură la părinți (din păcate).
  13. Iubeeeeesc pastele!
  14. Primul meu animal de companie a fost o broască țestoasă, Roco .
  15. Sunt foarte sensibilă.
  16. Nu-mi cresc sprâncele decât jumătate din lungimea normală (ce să-i faci, e genetică treaba😒).
  17. Iubesc marea.
  18. Mă plictisesc repede.
  19. Nu am răbdare.
  20. Cânt foarte urât ( nici „La mulți ani” nu pot cânta🙊).
  21. Iubesc căpșunile și ciocolata amăruie.
  22. În copilărie am jucat tenis de câmp și puteam să joc la fel de bine cu ambele mâini (nu-ți imagina că pot și să scriu sau să ma machiez cu ambele mâini).
  23. Îmi place să stau și să privesc cerul sau stelele ( mă liniștește).
  24. Am făcut sport de performanță 10 ani și am făcut parte din lotul național de dans sportiv.
  25. Îmi place să adorm atunci când stau la plajă.
  26. Iubesc muzicaaa!!!! ( mă poate emoționa până la lacrimi💜 ah, și mereu îmi fredonez melodii în cap :)) )
  27. Cheat day-ul meu e duminica (ooooh, happy day!!!).
  28. Sunt leneșă.
  29. Sunt extrem de apropiată de părinți.
  30. Nu îmi place să mănânc cu mâinile, decât dacă nu am de ales.
  31. Nu beau apă aproape deloc într-o zi ( I know, I know… Nu e bine deloc).
  32. Știu să gătesc doar că momentan o fac doar când chiar este necesar :)).
  33. Îmi place la nebunie să zbor cu avionul!
  34. Sunt foarte puține lucruri sau persoane care îmi captează atenția.
  35. Mă vopsesc brunet din clasa a XI-a.
  36. Am momente când mă bâlbâi.
  37. Mi-am îngropat toate animăluțele care au murit, inclusiv 2 pești Beta ( poți să râzi, dar n-am avut inimă să-i arunc în WC).
  38. Sunt fooooarte romantică.
  39. Îmi place să dăruiesc.
  40. Mă îmbrac predominant în negru.
  41. Sportul mă ajută să mă relaxez psihic.
  42. Mănânc orice mai puțin carne în sânge, tartar și slănină.
  43. Iau melcii din drum și îi pun într-un loc ferit, ca să nu poată fi călcați ( o prietenă de-a mea râdea de mine în copilărie și zicea „Cine știe cât i-a luat bietului melc să ajungă până aici și tu îl muți!” 😅).
  44. Am falsificat semnătura mamei în clasa a II-a pentru că am uitat să-i dau să semneze o hârtie de la domnul învățător ( evident că am fost prinsă🤦).
  45. Am purtat aparat ortodontic 8 ani de zile.
  46. Adooor festivalurile de muzică! ( la modul că dacă e nevoie, mă abțin să merg la toaletă dacă știu că urmează o piesă sau un dj care-mi place foarte mult 😆)
  47. Sunt foarte timidă în anumite situații.
  48. Am absolvit Facultatea de Medicină Dentară anul acesta.
  49. Am lipici la oameni, însă îi las pe prea puțini să se apropie cu adevărat de mine.
  50. Nu prea știu ce-s nuanțele de gri ( not goooood).
  51. Am căzut dintr-o mașină când am vrut să cobor pentru că uitasem ca e înaltă, iar eu nu ajungeam cu picioarele jos direct. Așa că am călcat în gol🤦.
  52. Sunt prietenoasă, dar și rece.
  53. Extrem de implicată și totodată foarte indiferentă.
  54. Pasiunea mea cea mai mare este dansul.
  55. Fac niște prăjituri absolut grozave! Chiar mă pricep la făcut dulciuri.

PicsArt_07-30-06.22.01.jpg

Cred că ar mai fi multe de zis despre mine, dar e suficient pentru moment. Poate în alt articol voi spune mai multe. Sau mă poți întreba tu ce vrei sa afli!

🖤

ENG

I don’t know how many of you know, but I am pisces and this makes me sometimes… Bipolar? Not necessary that I am bipolar, but I find it very hard to describe myself because as sensitive as I am in some situations, as indifferent and cold I am in other situations. As spontaneous and clumsy I am sometimes, as private I am in other times. I’ve said it before and I repeat: I have 2 completely different fishes that are not getting along at all. They are always in contradiction! And this puzzles me a lot! At the same time I can feel that I want a huuuge chocolate and that I don’t want a chocolate at all. Or that I wanna go out and that I want to stay home. I hope by the age of 80 to have these two get along well.

PicsArt_07-30-06.26.52

And as I don’t know how to describe myself, I decided to write 55 random things about me and to let you discover me.

PicsArt_07-30-06.19.08

Let’s see what you didn’t know about me:

  1. I was blonde till the age of 6.
  2. I don’t add sugar or milk in my coffee .
  3. I don’t have a favorite color.
  4. I was born in Israel and lived there for 6 years.
  5. I have 3 tattoos.
  6. I can’t stand cold.
  7. I am 1.60 m tall ( actually short 😅).
  8. I have a habit of playing with my hair.
  9. I have a very bad sense of direction ( I got lost on some streets next to my house).
  10. I wear glasses🤓 (mostly in the house).
  11. My natural hair color is brown.
  12. I am the only child ( unfortunately).
  13. I loooove pasta!
  14. My first pet was a turtle, Roco.
  15. I am very sensitive.
  16. My eyebrows are growing only half of the normal lenght ( what can I say, it’s a genetic thing😒).
  17. I love the sea!!!
  18. I get bored easily.
  19. I don’t have patince.
  20. I am a terrible singer( I can’t even sing “Happy birthday”).
  21. I love strawberries and dark chocolate.
  22. As a child I played tennis and I could play with both hands as well (don’t imagine that I can write and do my make-up with both hands :)) )
  23. I like to watch the sky or the stars ( it gives me peace).
  24. I practiced ballroom dance for 10 years and I was part of the national team.
  25. I like to sleep while lyin’ on the beach.
  26. I looove music!!! ( it can move me nearly to tears 💜oh, and I always sing to myself in my mind :)) )
  27. My cheat day is on Sunday ( oooh, happy daaaay).
  28. I am lazy.
  29. I am extremly close to my parents.
  30. I don’t like to eat with my hands, only if I don’t have other choice.
  31. I drink very little water a day ( I know, I know… this is not good at all).
  32. I know to cook but for now I am doing it only when it’s really necessary :)).
  33. I love to fly with the airplane!
  34. There are very few persons or things that caption my attention.
  35. I dye my hair brunette since I was in 11th grade.
  36. Sometimes I stutter.
  37. I burried my pets that have died, even 2 Beta fishes ( you can laugh as hard as you want, but I didn’t have the heart to throw them in the toilet).
  38. I’m a hopeless romantic.
  39. I like to give.
  40. I usually wear Black.
  41. Working out helps me also mentally.
  42. I eat anything but rare done meat, tartar and bacon.
  43. I take the snails from the road and put them in a safe place ( a friend of mine once said: “God knows how long it took this poor snail to get here and now you are moving him!” 😅).
  44. I falsified my mom’s signature when I was in second grade because I forgot to give her a papper from the teacher to sign ( of course I got caught🤦).
  45. I have been under orthodontic treatment for 8 years.
  46. I adoooore music festivals!!! ( I’m at that point where if I know that a song or a dj that I love is next, I hold myself and not even go to the toilet😆).
  47. I am very shy in some situations.
  48. I graduated this year Dental University.
  49. I make friends easily but there are few that I really let to get close to me.
  50. I don’t know what the shades of grey are ( not gooood).
  51. I fell off a car once because I forgot that it was very high and I couldn’t reach the ground. So I stepped into the void 🤦.
  52. I am friendly but also cold.
  53. Extremly involved but at the same time indifferent.
  54. My greatest passion is dancing.
  55. I am really good at baking! I make super delicious cakes!

PicsArt_07-30-06.22.01

I think there are many more things to say about me but I guess it’s enough for now. Maybe I’ll write another article. Or maybe you can ask me whatever you want to know-how!

🖤

5 thoughts on “55 things you didn’t know about Denis

  1. Off, zodia aceasta imi da si mie numai batai de cap. 🤦‍♂️
    Esti un om deosebit.
    Felicitari pentru scurta caracterizare! 👍😍

    Like

      1. Nici nu ai avea cu ce sa o schimbi.
        Ar fi prea monoton apoi! 😂
        Nu are cum sa nu aprecieze cineva si mai ales cand poate se regaseste pe undeva in cele scrise…
        Numai bine si mult succes in continuare! 😉

        Like

Leave a Reply

