3am thoughts

RO
Nu știu cum stai tu cu somnul, însă la mine treaba e cam nasoală lately. Știi când ai 100 de gânduri și nici măcar nu poți să te oprești asupra unuia singur și măcar să-l analizezi până la epuizare? Good. Cam pe acolo ma aflu eu. Am în minte nșpe chestii și sincer nu reușesc să mă focusez pe niciuna. Și ghici ce? Mă ia gânditul numai noaptea! Gândesc profund și intens. Atât de intens încât pe la 3 dimineața mă gândesc că ar fi cazul să iau un diazepam ceva ca să mai prind și eu ceva ore de somn. Totuși, lipsa mea de somn nu e chiar fără motiv. Mă aflu într-un moment al vieții în care toate îmi sunt cam în aer. Trebuie să hotărăsc ce fac cu viața mea, încotro o apuc, să-mi gândesc toți pașii, să analizez toate opțiunile, să mă gândesc și ce vreau și tot asa. Ok, de știut știu ce vreau să fac cu viața mea și cam unde aș vrea să ajung. Deci am putea spune că la partea asta nu sunt chiar în aer, mă apropii în cădere liberă de sol :)). Problema este că nu știu exact cum să încep și cum ar fi mai bine pentru mine. Sunt convinsă că multe persoane s-au luptat sau încă se lupta cu dilema asta, dar pe mine mă macină cumplit. Mai ales că sunt și o persoană care, atunci când e vorba de lucruri serioase, de viitor etc îmi place să știu cu exactitate fiecare pas. Iar în acest moment nu prea știu. Și asta mă cam sperie. În capul meu e mereu întrebarea: ” Oare e mai bine așa? Sau mai bine fac așa?” … Cred că nu ai cum să știi cu certitudine dacă e bine drumul pe care alegi să mergi. Până nu pășești pe el și vezi despre ce e vorba, e greu de zis ce ar fi mai bine și ce nu. Probabil trebuie să te lași puțin dus de intuiție. Și să ai și puțin noroc. Și să muncești mult. Și să fii serios și dedicat. Și să dai tot ce e mai bun din tine. Și gata că mă ia panica iar :)). Știu că nu voi găsi răspuns la întrebarea “oare ce ar fi mai bine să fac” și că voi simți pe pielea mea la un moment dat ce ar fi mai bine și ce nu. Până atunci, probabil voi sta cu Persedon pe noptieră :)). Știi, e foarte frumos momentul în care termini facultatea și te numești inginer, jurist, medic, arhitect etc. E superb chiar! Dar când dai piept cu realitatea, îți dai seama că viața de adult nu e chiar atât de fun pe cât credeai atunci când erai mic :)). Nu mă înțelege greșit, orice etapă a vieții e frumoasă și chiar cred acest lucru! Doar părticica asta în care nu prea ai lucrurile sub control nu îmi place :)). Dar trec toaaaate! În continuare mă întreb 100 de chestii, dar mă simt mai bine că m-am descărcat un pic :)). Cred că ar trebui să învăț să iau lucrurile mai lejer și să nu îmi mai fac griji atât de mari în general. Mă consumă mult această latură a mea. Totul se așează de la sine până la urmă. ❤️


ENG
I don’t know how is your sleep, but mine sucks lately. You know that moment when you have 100 thoughts and you can’t even focus on one and analyse it until you get exhausted? Good. That’s the point where I’m at. I have douzen of things running through my mind and I can’t even focus on one. And guess what? I start thinking only at night. I think profoundly and intensely. So intense that at 3 in the morning I think it’s the case to take diazepam or something to catch some hours of sleep :)). But still, my lack of sleep is not coming from nowhere. I’m in that point of my life where everything is in the air. I have to decide what I am going to do with my life, in which direction I am going, to think of all the steps I have to take, to analyse all the options that I have, to think what I want and so on. Ok, I know what I want to do with my life and where I see myself. So at this part I could say that I’m not actually in the air, I’m in a free fall getting closer to the ground :)). The problem is that I don’t know how to start and what would be best for me. I am pretty sure that most of you have dealt or are still dealing with this issue, but in my case, this thing is killing me. Especially that I am that type of person that when it comes to serious things, future plans etc likes to know every step that must be taken. And right now I actually don’t know much. And this thing kind of scares me. There is always this question popping in my head: ” Is it ok to do like this? Or it should be better this way?”… I don’t think that you can know for sure if the way you have chosen is the right one for you. Until you don’t step on it and see what it is about, you can not know for sure what is good for you and what is not. Probably you have to rely a bit on your intuition. And to have a little bit of luck. And to work hard. And to be serious and devoted. And to give your best. And let’s stop ’cause I’m getting panicked again :)). I know I won’t find an answer to the question “what should be better for me to do” and that I will feel on my own skin what’s best for me. But until then, I think I’ll sleep with Persedon on my nightstand :)). You know, it’s so beautiful when you finally finish university and become an engineer, a jurist, a doctor, an architect etc. It’s super cool! But when you face the reality, you realise that adult life is not that fun as you thought as a child :)). Don’t get me wrong, every life period is beautiful and I really believe this! Only this small part where you don’t have things under control is a little bit annoying :)). But everything will be just fiiiiine! I still have 100 questions in my head but at least I feel better after talking about this :)). I think I should learn to take things more easily and to be more relaxed and not stress so much about everything. This side of me is really consuming my energy. Everything will fall into place. ❤️

Leave a Reply

