6 simple snack ideas

RO

Șiiii am reveniiiiit!!! Știu, știu, am cam lipsit de pe blog în ultima vreme, însă am avut o perioadă atât de aglomerată, încât nu am reușit să mai postez nimic. Urmează să vă povestesc și despre tot ce s-a întâmplat lately, dar nu azi. Am primit cereri de la o parte din voi să postez un articol cu idei de gustări. Iar asta mă bucură pentru că înseamnă că voi chiar dați atenție la tot ce “vorbesc” eu aici! Așa că, astăzi vom discuta despre asta! Se pare că nu sunt singura care se întreabă ce se mai poate mânca între mese. Fructe, shake-uri, batoane, fructe uscate și semințe… Și mai ce? Uneori ajungi să te cam saturi de aceleași alimente, chiar dacă cele menționate mai sus sunt o alternativă foarte rapidă. Ok, hai să îți zic ce gustări îmi mai fac eu. 

1. Iaurt grecesc cu miere de albine, nuci și semințe de chia



2. Brânză cottage cu roșii, apio și semințe de in


3. Felii subțiri de cartofi copți cu ulei de măsline, sare, piper, usturoi și boia de ardei iute



4. Batoane de cereale homemade


5. Ciocolata amăruie cu semințe și fructe uscate


6. Pâine de secară cu unt de arahide, miere de albine și banane


Așa cum te-am obișnuit, toate se fac foarte repede. În cazul celor care necesită ceva mai mult timp de preparare, respectiv jumătate de oră ( ceea ce totuși nu e chiar așa de mult 😅), prefer să le fac seara, ca a doua zi să le am pregătite. Și partea bună e că le am câteva zile! 

Toată lumea ar trebui să aibă 2 gustări pe zi, iar pentru cei care au un program extrem de aglomerat, indicat este să își ia la pachet ceva, ca să fie siguri că nu vor da iama in chips-uri si croissante :)). Ceea ce aș face eu în acest moment pentru că îmi este teribil de foame!!! 😅 

Îți mulțumesc că mă urmărești și că mă inspiri să scriu toate aceste articole! Și touși, care e snack-ul tău preferat? 
ENG 
Aaand I’m baaack! I know, I know, I was MIA for a period, but I had such a busy time, that I didn’t have time to post anything. I will tell you about everything that happened lately, but not today. Some of you have asked me to post an article about snacks. And this makes me really happy because it means that you are really paying attention to what I am “talking” here! So today we are going to talk about this. It seems that I am not the only one always wondering what to eat between meals. Fruits, shakes, bars, dry fruits and seeds… And what else? Sometimes you get sick of eating the same thing every day, even if the ones mentioned before are a quick alternative. Ok, let me tell you what other snacks I go for. 

1. Greek yogurt with honey, walnuts and chia seeds



2. Cottage cheese with tomatoes, apio and flaxseeds


3. Thin sliced potatoes with olive oil, salt, pepper, garlic and chili powder



4. Homemade muesli bars


5. Dark chocolate with seeds and dry fruits


6. Whole grain bread with peanutbutter, honey and banana


As you got used with my style, all of them are easy to make. The ones that take a little bit longer, maximum 30 minutes ( which actually is not that much 😅), I prefer to prepare at evening so that I’ll have them for the next day. And the good part is that they last a few days! 

Everyone should have 2 snacks a day and for those who have a super busy schedule, I recommend them not to leave the house in the morning without taking some homemade snacks, because otherwise, when they will get hungry, they will attack all the croissants and chips :)). And this is what I would do in this exact moment because I am super hungryyyy!😅

Thank you for reading my blog and inspiring me to write every article! And by the way, what’s your favourite snack?  

2 thoughts on “6 simple snack ideas

Leave a Reply

