Let’s have breakfast!

Ro
Micul dejun… Toată lumea zice că e cea mai importanta masă și că nu trebuie să sărim peste ea niciodată. Însă câți dintre noi respectă aceasta regulă? Cu sigurantă cei mai mulți sar peste micul dejun sau mănâncă niște brioșe sau covrigi. În urma cu ceva ani nu puteam să văd mâncare dimineața. Însă, de vreo 7 ani nu pot să îmi încep ziua fără un mic dejun consistent și sănătos. De cele mai multe ori mănânc cam aceleași alimente pentru că nu am nici inspirație dimineața, nici chef și nici energie să creez prea mult :)). Sunt destul de morocănoasă dimineața 😬.

Astăzi, deși m-am trezit buimacă, m-am hotărât să iau cu voi micul dejun. Am nevoie de energie deoarece mă așteaptă o zi plină. Cât timp mi-am preparat micul dejun, am băut un ceai de ghimbir, obicei peste care nu sar în nicio dimineață. Ce mâncăm azi? Asta! 


Și ca să fiu și mai exactă, am amestecat în blender iaurt cu afine, căpșuni, mure și o lingură de miere de albine. Am pus totul într-un vas și am adăugat fulgi cu tărâțe de grâu, semințe de bostan, migdale, caju, goji, capșuni, kiwi și afine. O mare sursă de energie, vitamine și fibre! Și haideți să recunoaștem, parcă altfel îți începi ziua atunci când iei un mic dejun gustos, sănătos și care mai arată foarte bine și e foarte colorat! Sper să mă ajute, pentru că astăzi îmi este teribil de somn și sunt foarte zăpăcită 😅. 

Ah, să nu uităm de o cafea tare alături, fără lapte și fără zahăr. Poftă bună, dears! Am plecat la sală! 

Eng

Breakfast… Everybody says that it’s the most important meal of the day and that we should never skip it. But how many of us really respect this rule? For sure most of us skip breakfast or eat muffins or bagles. A few years ago I could not even see food in the morning. But from 7 years I can’t start my day without a healthy and consistent breakfast. Usually I eat the same things because I don’t have inspiration in the morning, I’m not in the mood and I don’t have energy to create something :)). I’m very grumpy in the morning 😬. 

Even if I woke up today very dizzy, I decided to have breakfast with you. I need a lot of energy because I have a full day ahead. While I was preparing my breakfast, I had my ginger tea, which I never skip. So what are we eating today? This! 


And to be more explicit I mixed in a blender yogurt with cranberries, blackberries, strawberries and a spoon of honey. I put everything in a bowl and just added wheat bran flakes, pumpkin seeds, almonds, cashew, goji, strawberies, kiwi and cranberries. A great source of energy, vitamins and fibers! And let’s admit it, your days is better when you start it with a healthy tasty breakfast which happens to look very good and be very colorful. I hope it will help me because I’m terribly sleepy and dizzy today. 

Oh, and don’t forget about a strong coffee with no milk and no sugar added. Enjoy your breakfast, dears! I’m going to the gym! 

Leave a Reply

